Τρίτη 28 Αυγούστου 2007

Betorama, μια νέα συνεργασία!


Κοντεύει ένας μήνας περίπου από την τελευταία ενημέρωση, και βασική αιτία είναι η ενασχόλησή μου με ένα καινούριο αθλητικό site, το οποίο τώρα ξεκινάει και θεωρώ αρκετά ελπιδοφόρο. Το www.betorama.worpress.com . Μου πρότειναν να είμαι ο αποκλειστικός υπεύθυνος για την ενημέρωση και τα προγνωστικά για το ΝΒΑ, και κρίνοντας την πρότασή τους, δεν μπορούσα να αρνηθώ. Το ότι η προσωπική μου ενασχόληση και δουλειά αναγνωρίστηκε από κάποιους και μου προτάθηκε μία θέση σε ένα φιλόδοξο site μόνο θετική απάντηση θα μπορούσε να αποσπάσει!
Το hellasnba θα συνεχίσει, (βασική μου δέσμευση), και μόλις ξεκινήσει το πρωτάθλημα θα τα λέμε και από τα 2 site!
Καλά να περνάτε, και καλά στοιχήματα!

Y.Γ.: Η Τeam USA με τις εμφανίσεις της στους Παναμερικανικούς θα μας κάνει να περιμένουμε με τρελλή αγωνία τους Ολυμπιακούς του Πεκίνου όπου θα αντιμετωπίσουν τις άλλες κορυφαίες ομάδες του κόσμου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: